Kimber Vertretung in Österreich?

Rund um den Schiesssport: Technik, Erfahrungen, Tipps und Tricks
Antworten
Austriangun
.223 Rem
.223 Rem

Kimber Vertretung in Österreich?

Beitrag von Austriangun » Mi 10. Okt 2012, 19:28

Kennt jemand eine Bezugsquelle für Kimber Pistolen in Österreich?

doc steel
MUSCLEGUNNER
MUSCLEGUNNER
Wohnort: Ich bin jetzt immer da, wo du nicht bist Und das ist immer Delmenhorst

Re: Kimber Vertretung in Österreich?

Beitrag von doc steel » Mi 10. Okt 2012, 22:10

gibts nicht!
du kannst nur schauen, dass du einen hiesigen händler findest der wiederum einen in D findet der
das objekt der begierde besorgt.

frag in gewo, der besorgt alles was ned zum kriegen is ausser sachen die ma woanders auch haben kann.

BigBen
gun nut
gun nut

Beitrag von BigBen » Mi 10. Okt 2012, 22:13

Austriangun hat geschrieben:Kennt jemand eine Bezugsquelle für Kimber Pistolen in Österreich?

http://www.theduke.de/shop/kimber-3 ->>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> gewo >>>>>>>>>>>>>>>>>Austriangun

Falls Modell bei theduke nicht lagernd stell dich auf 6+ Monate Wartezeit ein.
Abusus non tollit usum - Mißbrauch hebt den (ge)rechten Gebrauch nicht auf

Freiwild
.50 BMG
.50 BMG

Beitrag von Freiwild » Do 11. Okt 2012, 08:32

Ich verkaufe meine Kimber TLE/RL II, schau dir mal den Thread an:

http://www.pulverdampf.com/viewtopic.php?f=35&t=12816

Lg
FW
" If the hammer is the only tool of people, they treat everything like a nail."

Geraldo
.223 Rem
.223 Rem

Beitrag von Geraldo » Do 11. Okt 2012, 11:40

Freiwild hat geschrieben:Ich verkaufe meine Kimber TLE/RL II, schau dir mal den Thread an:

http://www.pulverdampf.com/viewtopic.php?f=35&t=12816

Lg
FW

Er will aber die hier:

http://www.kimberamerica.com/1911/super ... arry-ultra

doc steel
MUSCLEGUNNER
MUSCLEGUNNER

Beitrag von doc steel » Do 11. Okt 2012, 12:12

und ich tätert eh in freiwild seine wollen aber mit der depperten rail die ka sau braucht kannst ja wieder ned in der clasch....clachs.... division für oide pistolen starten!

rail auf der gun...so a bledsinn....fürn laser...wannst an laser brauchst dassd sichst wost hischiasst is eh besser du greifst so a kaunl goar ned aus, wäu do tuast da hechstens söwa weh.
und für a lamperl??? wannst nix sichst, soist aa ned schiassn. des lernst iwaroi vo aunfaung au.
ausserdem hod a aunständiger mensch wanns finster is zum zhaus sein!

buckshot

Beitrag von buckshot » Do 11. Okt 2012, 12:18

doc steel hat geschrieben:und ich tätert eh in freiwild seine wollen aber mit der depperten rail die ka sau braucht kannst ja wieder ned in der clasch....clachs.... division für oide pistolen starten!

rail auf der gun...so a bledsinn....fürn laser...wannst an laser brauchst dassd sichst wost hischiasst is eh besser du greifst so a kaunl goar ned aus, wäu do tuast da hechstens söwa weh.
und für a lamperl??? wannst nix sichst, soist aa ned schiassn. des lernst iwaroi vo aunfaung au.

haundelt den freiwüldn um 15,- owa und kaaf da dafia a feile...- noch a poa stund "zen des feilens" is de rail eh weg ;-)

Freiwild
.50 BMG
.50 BMG

Beitrag von Freiwild » Do 11. Okt 2012, 13:38

doc steel hat geschrieben:und ich tätert eh in freiwild seine wollen aber mit der depperten rail die ka sau braucht kannst ja wieder ned in der clasch....clachs.... division für oide pistolen starten!

:lol: :lol: :lol:

oooooooooooooooooohm.... und aaaaaaaatmen... oooooooooooooooooooooooohm... und aaaaatmen... :lol: :lol:

wo bleibt des doc's zen? vielleicht beruhigen dich 578 stunden feilen, buckshots Idee is da gar ned mal so schlecht... :D

Austriangun sorry für Offtopic.

Hast du schon beim Duke angefragt?
" If the hammer is the only tool of people, they treat everything like a nail."

doc steel
MUSCLEGUNNER
MUSCLEGUNNER

Beitrag von doc steel » Do 11. Okt 2012, 16:18

buckshot hat geschrieben:

haundelt den freiwüldn um 15,- owa und kaaf da dafia a feile...- noch a poa stund "zen des feilens" is de rail eh weg ;-)

Freiwild hat geschrieben: :lol: :lol: :lol:

oooooooooooooooooohm.... und aaaaaaaatmen... oooooooooooooooooooooooohm... und aaaaatmen... :lol: :lol:

wo bleibt des doc's zen? vielleicht beruhigen dich 578 stunden feilen, buckshots Idee is da gar ned mal so schlecht... :D

herts es zwaa haubentaucher....habts es a ahnung was ma mit ana bandsäge alles aufführn kau...wias ausschaut ned!

kimm bär.......kimm bär, hod der zigeiner-peterl zu sein tanzbärn gsagt und mit der fidel gspüüt,
bis eahm der bär zweinochtn ane prackt hod und der zigeiner-peterl is liegen bliem im schnee.
und der schnee war rot und der peterl tot.
und zwaa joahr später sans scho marschiert mit die schwoazzn stiefel,
owa in peterl woar des ois wurscht, der hod si des ois daspoart.
Zuletzt geändert von doc steel am Do 11. Okt 2012, 16:26, insgesamt 1-mal geändert.

buckshot

Beitrag von buckshot » Do 11. Okt 2012, 16:24

übe dich weiterhin in geduld und meditiere... - in 20-50 joah derfst dann mit rail a in da classik devischn schiaßn... - de anzigen in ferlach, die don no immer ka piccatinny auffeschraufna auf eanare g´wehr

doc steel
MUSCLEGUNNER
MUSCLEGUNNER

Beitrag von doc steel » Do 11. Okt 2012, 16:33

na freilich...wegn dir wer i oooohm, ooohm singa......bin jo ka elektrika!
pfeif auf die rail, mir is des zugfoahrn eh so unsympathisch,
i woar da anzige klane bua der si vom griskindl ka elektrische eisenbahn gwünscht hod...
wer i ma jetzt a krochn mit ana schiene kaufen....

wanns mi no lang ärgerts, es zwaa saffmsiader, werts es glei a schiene brauchen....owa ane vom orthopäden!!!!

buckshot

Beitrag von buckshot » Do 11. Okt 2012, 16:38

uije, jetzt wirds ernst(i) - da doc verliert die ihm stets innewohnende buddhistische ruhe und wird zum kampfmönch... :mrgreen:

Antworten