da_Mike1982 hat geschrieben: Do 28. Mai 2020, 13:41
Ich kann dich beruhigen ich habe sie noch nicht gekauft 🥴 ich werde natürlich das ding mal out of the box schießen, ich habe lediglich geschrieben, dass sie sich gut anfühlen.
jaja, passt scho. es is nur so, dass grad bei CZ und dicht gefolgt von 1911 hier und in allen anderen foren die ich kenne a haufen tuning-***** herumrennen.
denen kannst es drei mal erklären und sie kapierns nicht.
"heit mei ersts match. bin eh scho nervös"
"geh brauchst ned, zum gwinnen gibts eh nix, deswegen kannst es ganz ruhig angehen."
"eh. schau! mein neiche CZ2! voll getunt! a 11er feder do und a 13er feder do drin, andere griff...san vü bessa, wasst?
an gscheidn magazintrichter fia die speed-reloads und so weita..."
"ah ja...interessant...speed-reloads...soso... !
"jo gestern hob i in ganzn nachmittag speed reloads trainiert...dass i heit ned glei ois voikoffa dasteh, wasst?"
dass es dazu zu spät ist, wollt ich nicht so direkt sagen und habs mir deswegen verkniffen.
"na und wie schnell tust jetzt so speed-reloaden?" der is wie mei horsti, hab i ma denkt "wirst ja wohl die zeiten gstoppt ham, oder?"
"na kloar, heast...wos glaubst...zwischen 3,5 und 4,5 sekunden!"
"echt??"
"jo! supa gö? die mutti is min schaun goar ned nochkumman!"
die mutti...!! alter schwede...i hab ned nachgfragt, nehm aber an, dass er damit liebevoll seine frau gemeint hat.
"soll ich da an trick verraten, der is ned nur beim ipsc super sondern immer ...im ganzen leben.
sei immer ehrlich zu dir selber und versuch dich so objektiv wie möglich selbst einzuschätzen."
"...äh...jo und wos bringt des beim ipsc?"
"enorm viel. weil dann würdest du erkennen, dass 3,5-4,5 sekunden auch drogenabhängige und kinder die noch nicht zählen können schaffen würden!"
er hat dann dreingschaut , a bissl a mischung wie aus bös und traurig war das.
i hab eahm stehn lassen, weil irgendwie isa ma am rettich gangen und vor an match brauch i sowas ganz dringend.